Så ljuger Länsstyrelsens djurskyddshandläggare!

Handläggare ljuger helt öppet och med uppsåt. Ibland är det de mest häpnadsväckande påhitt som de kommer med. Okunskapen och bristen på helhetstänkande, djurperspektiv och professionellt förhållningssätt samt avsaknad av kommunikativ förmåga gör lögnerna lätta att se för dem som lärt känna handläggarnas metoder.

I brist på bevis slår man till med värdeladdade uttryck som ”smutsig”, ”fallfärdig”, ”utsiktslös”.

Handläggare gör så mycket som möjligt för att svartmåla, diskriminera och nedvärdera.

Handläggare ser sig själva som experter och djurägare som objekt som kan behandlas därefter.

Själva känner djurskyddshandläggare sig som utvalda godhetsambassadörer. I bästa fall vaknar de dock upp till insikten om hur många liv de förstört och hur många djur som de orsakat lidande för. Detta kan dock aldrig rättfärdiga deras övergrepp! FÄNGELSE väntar för dem allihop!

Framtiden för djurskyddshandläggare!

SkrivUt
Subscribe
Notify of
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Icke satanist
17 days ago

Fängelse för sådana brottslingar är för lyxig, på tanke om alla självmord och alla andra skador båda fysiska och psykiska som de har orsakat.
Som sagt, fängelse är Föööör lyxig!

Would love your thoughts, please comment.x
()