Länsstyrelsens brist på kommunikation!

Enligt Förvaltningslagen är myndigheten Länsstyrelsen skyldigt att kommunicera med djurägare. Istället ser vi ständiga påhopp, brist på respekt, nedvärdering, oförmåga att ta till sig kunskap och information samt objektifiering av djurägaren.

De ska utgöra stöd och hjälp men är istället ett hot och problem! Djurskyddshandläggarna har misslyckats så totalt med sin uppgift att INGEN vill ha med dem att göra.

Det finns INGEN ömsesidig tillit kvar.

Detta är bara ett av många skäl till att djurskyddsenheten på Länsstyrelsen omedelbart måste läggas ner!

Länsstyrelsens brist på kommunikation!

SkrivUt
Subscribe
Notify of
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Icke satanist
2 months ago

Det är parasitmyndighet som skadar båda djurägare och husdjur med uppsåt. Fruktansvärt att regeringen tillåter skada på det viset sina medborgare som betalar även enorm stora skatt att försörja parasitmyndighet.

Would love your thoughts, please comment.x
()