– I Medborgarens (o)tjänst. Om Länsstyrelsens värdegrund!

Länsstyrelsen i Stockholm anser sig vara i medborgarens tjänst och nämner 4 viktiga värden samt 6 styrande principer (se nedan)
De 4 viktiga värdena ärAnsvar, balans, respekt och engagemang.
Som alla redan vet råder det istället:
Oansvar, obalans, respektlöshet och oengagemang!

Så förljugen är alltså Länsstyrelsens egen självbild som man proklamerar ut till omvärlden!
Propaganda och förhärligande  av den egna myndigheten är det!
Det förstår varje tänkande medborgare som läser!

Detsamma gäller de styrande principerna där det istället gäller: 
Totalitarism, illegalitet, subjektivitet, censur, förakt, ineffektivitet och otjänst!
Man känner igen uttryckssättet från andra totalitära stater där ingen kritik får förekomma och där endast det perfekta råder.
Ingen gör fel och det finns inga fel!

STOPPA
LÄNSSTYRELSENS
ÖVERGREPP

sid 1
sid 2
sid 3
sid 4
sid 5
sid 6
sid 7
sid 8
sid 9
sid 10
sid 11
sid 12
sid 13
sid 14
sid 15
sid 16
Facebook
Email
SkrivUt
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x