Infiltratörer och aktivister på länsstyrelsen!

I vår genomgång av orsaker till Länsstyrelsens haveri har turen idag kommit till de provokatörer som tagit sig in i beslutande positioner som rör djurskydd och som sprider vanföreställningar.

Det är en blandad skara men som alla använder djurskyddet som en förevändning att driva igenom sina agendor. Vissa vill ta bort alla tamdjur eftersom de anser att människan parasiterar på djuren och att vi stjäl mjölk från kalvarna. Andra påstår att idisslarna förstör klimatet och därför ska bort. Globalistiska krafter styr föreskrifter så att de endast passar industriell djurhållning.

De har samtliga infiltrerat länsstyrelser, Jordbruksverket, Regeringskansliet och SLU.

De sprider sin propaganda och missvisande alster till naiva och okunniga journalister som utan att ifrågasätta sprider lögnerna vidare.

Resultatet:

Djurägarna och djuren utrotas eller blir lidande. Samhället kommer alltmer bort från sitt ursprung. All mat måste importeras. Markerna växer igen. Sjukdomar sprids.

Ekonomin går under.

Är det det ni ville ni som låtsas att ni bedriver djurskydd? Ville ni verkligen förstöra hela landet?

Det är i alla fall resultatet av vad ni åstadkommit!

Att ni inte ens skäms!

Resultatet av Länsstyrelsens haveri!

SkrivUt
Notify of
Oldest
Newest Most Voted