Resultatet av Länsstyrelsens utrotning!

Efter åratal av djurskyddsenhetens förföljelse av djurägande bönder så finns det snart inga djur kvar!

Till slut väntar svält!

Hur långt ska det gå innan svenska folket förstår hur lurade de är

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/sveriges-livsmedelsberedskap-blir-allt-samre-ser-illa-ut

Facebook
Email
SkrivUt
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x